הדואר בשירות חדש ומשובח: חידוש רישיונות ב-700 סניפים

אהרן יעקב 2 Comment on הדואר בשירות חדש ומשובח: חידוש רישיונות ב-700 סניפים

שיתוף פעולה מוצלח בין משרד התחבורה ודואר ישראל צפוי להוריד את התורות הארוכים במשרד הרישוי ולהנגיש את חידוש הרישיון, אמנם התשלום, בנתיים, רק במזומן. אבל היי, השירות מתאפשר בכל 700 סניפי דואר ישראל

אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דואר ישראל ומשרד התחבורה בבשורה מיוחדת לנהגים. מהיום ניתן להנפיק רישיונות נהיגה לרכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ, זאת, במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לבין דואר ישראל.

המהלך החל כפיילוט לפני כ-3 חודשים ב-30 מסניפי הדואר ברחבי הארץ, ולאור הצלחתו הודיעו במשרד התחבורה ובדואר ישראל על הרחבת השירות החדש, שבמסגרתו ניתן יהיה להנפיק רישיון נהיגה לרכב בכל 700 סניפי דואר ישראל.

מדואר ישראל נמסר שאלפי נהגים כבר משתמשים בשירות החדש. מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין הדגיש ואמר "שיתוף הפעולה עם משרד התחבורה מוכיח את עצמו והרחבת שיתוף הפעולה תאפשר ללקוחות לקבל שירות בכל הארץ בזמן ובמקום שנוח להם, כולל בימי שישי ובשעות פתיחה מאוחרות עד 20:00 בערב".

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ברך על הרחבת שיתוף הפעולה ואמר "הנפקה ותשלום רישיונות בדואר, יאפשרו לציבור הנהגים לחסוך זמן יקר וימנעו ממנו את הצורך להגיע למשרדי הרישוי לקבלת רישיון נהיגה" אמר "חוץ מכך שהדבר יפחית את העומס המצוי בלשכות הרישוי" הוסיף השר כץ.

עם זאת מדגישים במשרד התחבורה כי השירות בסניפי דואר ישראל, לא יינתן לבעלי רישיון נהיגה, שעליהם חלות הגבלות מטעם רשויות המדינה (הוצאה לפועל, בית משפט וכדומה), וכאלה הנדרשים להשלמת בדיקות ראייה או תמונה אישית (ממאגר משרד התחבורה). עוד חשוב להדגיש שבשלב זה התשלום עבור הנפקת הרישיונות בסניפי דואר ישראל יתבצע במזומן בלבד.

לסיכום: כך תחדשו את רישיון הנהיגה שלכם
הנפקת רישיונות נהיגה בדואר מבוצעת במסגרת הרחבת מגוון האפשרויות שמשרד התחבורה מעמיד לרשות הציבור לקבלת שירותי רישוי, הכוללים הנפקה של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות האינטרנט, המוקד הטלפוני (*5678) ועמדות השירות האוטומטיות ("רישיומט") הממוקמות ביותר מ-70 סניפים של רשת הסופר פארם. (השירות ניתן באמצעות כרטיס אשראי של בעל רישיון הנהיגה או הרכב). וכאמור ההרחבה החדשה מכניסה את 700 סניפי רשות הדואר למעגל נותני השירות.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קודם שיצליחו להסתדר עם מה שיש להם. אח"כ שיקחו דברים חדשים

  2. 1

    מאיר צודק במאה אחוז